2016. július 30., szombat

Karakterbemutató - Mark

A képen Mark és Alec
MARK

Külső leírás:
Most lehet, hogy én vagyok vak, de én nem találtam a Halálparancs könyvben semmilyen leírást Markról. Épp ezért én egy átlagos 17-18 éves fiúnak képzelem el. (Ha ti megtaláljátok valahol a leírást a külső megjelenéséről, írjátok meg az oldalszámot kommentben.)

Általános bemutatás:
Mark az előzménykönyv, vagyis a Halálparancs főszereplője, ő meséli el nekünk a történetet. A történet onnan indul, hogy Mark, Trina és a csapat többi tagja egy faluban élnek viszonylag normálisan a napkitörések után egy évvel. Mark és Trina gyerekkoruk óta barátok, és együtt jártak iskolába is. A napkitörés idején épp a metrón utaztak, így élték túl a sugárzást. Mark régóta szerelmes volt Trina-ba. Mark a napkitörés idején elvesztette a szüleit és a húgát.
A viszonylag békés életüket az kavarja fel, hogy ismeretlen emberek törnek a falura és valamiféle vírussal fertőznek meg mindenkit. Eztán útnak indulnak, hogy ők ne betegedhessenek meg és közben próbálnak rájönni arra, hogy ki és miért eresztette rájuk a vírust.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése