2015. február 8., vasárnap

10 dolog, amit tudnod kell Thomas Brodie-Sangsterről!


Tudom milyen sokan szeretitek Thomast (velem együtt természetesen), így mikor megláttam ezt az interjút, egyből arra gondoltam, hogy ezt el kell hoznom nektek. Ismerd a közönséged. :)

Forrás
1. Nem olvasta a könyvet azelőtt, hogy megkapta volna a szerepet.
"Nem, nem ismertem a könyvet. Aztán felfedeztem, láttam, hogy hatalmas rajongótábora van a könyvnek, ahogyan azt is, hogy ez egy 3 részes sorozat első része. Aztán rájöttem, hogy az egyik unokatestvérem olvasta és imádta. De addigra már megtörtént a meghallgatás."

2. A kedvenc jelenete...
"Az az egyik kedvenc jelenetem, amikor én és Dylan egy fatörzsön ülünk és a buli még javában megy mögöttünk, miközben többet elmagyarázok és mondok neki az Útvesztőről. Ez egy remek jelenet, mert így a közönségnek is meséltem, de anélkül, hogy az lenne, hogy "jön ez a fickó és mindent elmond, hogy van". Nagyon élveztem. Éjszakai forgatás volt és olyankor mindenki egy kicsit megbolondult."

3. Azt akarja, hogy a rajongók a film megnézése után azt érezzék, hogy...
"Azt szeretném, ha a könyvrajongók boldogak és elégedettek lennének és, hogy azt mondhassák, hogy a lehető legjobb adaptációt készítettük el ahhoz, ami az ő fejükben született meg az olvasás során. És hogy megragadtuk a könyv hangulatát. Mert a film más, mint a könyv. És remélhetőleg nem leszne k túlságosan csalódottak azok a dolgok miatt, amelyek nincsenek benne vagy, azok miatt, amik igen csak kicsit máshogyan. Remélem, hogy értékelni és élvezni tudják a filmet csak annyira, vagy talán még jobban is, mint a könyvet."

4. A Trónok Harca forgatásán nagyon hideg volt.
"Azt a bizonyos jelenetet 5 napba telt leforgatni. Örülök neki, hogy az a jelenet, amiben meghaltam az egyike a legjobb jeleneteknek az évadban. Jó volt. Úgy értem egy hideg tavon forgattunk Belfastban és sok műhóval befújták, hogy valóságosabbnak és nagyobbnak tűnjön. Elég rémes volt."

5. Mit gondol, mi fog történni a karakterével a Trónok Harcában?
"Ez a Trónok Harca, bármi megtörténhet. Amikor olvastam a forgatókönyvet az azt írta, hogy Jojent megszúrják. És úgy voltam vele, hogy "Áh, nem jelent semmit, nem biztos, hogy meghalok.", de ekkor jött oda a nővérem és elvágta a torkomat én meg úgy voltam, hogy "Óh, most aztán biztos meghaltam." Aztán arra gondoltam, hogy talán visszatérek majd, mint egy Más, de rájöttem, hogy elégették a testemet. Akkor talán majd mint egy obi wan Kenobi szellem Bran álmaiban... szóval talán a 18. évadban visszatérek."

6. Melyik a kedvenc fagyíze?
"Csoki. De egy nagyon jó vaníliát is szeretek, de csak a nagyon jót. De inkább a csoki."

7. Talán egy rossz fiú...
"Szeretek motorozni. Motorral megjelenni valahol mindig menő. Még ha nem is vagyok "rossz fiú", amikor megjelenek egy felhajtott gallérú bőrdzsekiben egy motoron, annak olyan érzete van, mintha az lennék. Ezzel tisztában vagyok de megpróbálok nem úgy viselkedni."

8. Úgy érzi, mintha ő lenne Ferb.
"Általában elég félénk személy vagyok. Úgy értem szociális vagyok, de nem az a tipikus hangos ember a buliban. Sokan a stábból azt mondják, hogy nagyon csendes voltam, de aztán egyszer csak előbújtam és mondtam valami olyat, amin mindenki nevetett. És akkor nem is próbáltam meg vicces lenni. Ez csak egy természetes dolog és olyan, mint Ferbnél. Úgy értem én vagyok Ferb."

9. Jobban szereti a filmforgatásokat, mint a szinkronizálást.
"Szinkronizálni, mint a Phineas és Ferb esetén az jó dolog és szeretem. Kihívás ilyet csinálni, hogy úgy színészkedsz, hogy az érzelmeidet a hangodnak kell tükröznie. De az én nagy szerelmem a filmforgatás. Szeretem, hogy olyan sokan együtt dolgoznak egy film elkészülésért és, hogy az egész egy nagy együttműködés."

10. Szerinte, soha ne...
"Soha ne hagyjuk abba a tanulást. Ha megállsz és azt gondolod, hogy "Ez az élet, már mindent tudok", akkor ez hülyeség. Én folyton megfogadok tanácsokat, akaratlanul is. Úgy hiszem, hogy életünk során folyamatosan fejlődünk és új dolgokat veszünk fel és azt gondolom, hogy a legfontosabb, hogy megőrizzük önmagunkat. Hogy magabiztosak legyünk."


Forrás: [x]

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett csajok!Imádom! :* ♡♡♡♡

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett a bejegyzés, nekem is Thomas a kedvencem! :) És emellett Trónok Harca rajongó is vagyok. De sajnos nem olvastam még az összes kötetet, és a sorozatot pedig nem nézem. Így a 4. és az 5. pont elég nagy spoiler volt számomra. :( De sebaj, ez nem szegi kedvem, gondoltam, hogy úgyis meg fog halni, hiszen mindenki meghal majdnem ebben a remek sorozatban. :D

    VálaszTörlés