2014. december 22., hétfő

James Dashner interjú Az Útvesztő DVD/Blue-ray megjelenés alkalmából (1. rész)


Ugyebár 2014 december 16-án jelent meg kint Amerikában Az Útvesztő DVD és Blue-Ray, és a megjelenés alkalmával készült James Dashnerrel egy interjú, amiben több dologról is kérdezik. Ezt az interjút fogom nektek hozni két részletben közölve, ahogy a külföldi oldalon is megjelent. Fogadjátok szeretettel. :)


Mit gondol James...

... arról, hogy az Útvesztőből film lett:
Mindig is nagy filmrajongó voltam. Szeretem a filmeket, vagyis talán ez volt a legnagyobb álmom, mikor elkezdtem íróként dolgozni. Hihetetlen és izgalmas volt, szavakat se tudtam találni rá.

... hogy milyen a Tűzpróba forgatáson a hangulat:
Pár hete voltam ott először. És annyira tetszett. Másmilyen, mint Az Útvesztő esetében volt, épp olyan, amilyennek lennie kell, hisz a könyv is másmilyen, mint Az Útvesztő volt. Érdekes volt látni a régieket visszatérni a szerepükbe, és látni közben az újakat is. [...] Nagyon sok energia van a forgatáson. Szerintem most már mindannyiunkban van egy bizonyos szintű magabiztosság, hogy az első filmet ilyen jól fogadták, de ugyanakkor nagyobb rajtunk a nyomás is, hisz ezáltal nagyobbak is lettek az elvárások. Mindenképp érezni lehet a sok energiát a forgatáson.

... Dylanról:
Ő egy humoros srác, amit biztosan már mindenki tud róla, ennek ellenére mégsem hordja fent az orrát és kedves mindenkivel. Minden alkalommal, mikor találkozunk, megölel és megköszöni ezt a hatalmas lehetőséget. És mindig sokat törődik a családjával, a szülei sokszor ott vannak vele, ő egy nagyszerű srác, és mindig jó az ilyet látni.

... arról, hogy Ki Hong bekerült a People magazin legszexibb emberei közé:
Mindannyian büszkék vagyunk rá. Igenis megérdemli, hisz nagyon szexi. Közben szerény is, ami igazán vicces. Mikor első alkalommal találkoztam vele, akkor adott nekem egy kézzel írt levelet, amiben megköszönte, hogy egy ázsiai szereplőt írtam meg az egyik főszerepben a könyvemben és a filmben. Ő egy igazán kedves és nagyszerű fiú, és örülök annak, hogy megkapta ezt az elismerést.

Forrás

*Holnap érkezik az interjú második fele.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem még elég korai lenne egy előzetes. Viszont ha mégis, akkor az azt jelentené, hogy már leforgatták a filmet vagy legalábbis a film nagy részét, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem ezt a hozzászólást a twitter-híres poszthoz szeretted volna írni, nem? :D

      Egyébként válaszolva: dec. 20-án írta ki Wes twitterre, hogy a 38. forgatási napnál tartanak. Az Útvesztőt mindössze 42 nap alatt forgatták le, szóval szerintem a Tűzpróba forgatásából sincs már sok hátra.

      A teaserről meg nekem is az a véleményem, hogy NAGYON korai lenne, szerintem Gancarlo valamit nagyon félrenézett/félreírt twitteren... :)
      No de majd kiderül holnapra. :D

      Törlés
    2. Lol igen, ez nem ehhez a poszthoz
      akart íródni :) de azért köszi, hogy válaszoltál rá :DD

      Törlés