2014. december 28., vasárnap

Az Útvesztő kihívás: 13. nap



A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

13. nap: A Tűzpróbában nem sokat tudtunk meg a B csoportól. Téged érdekelne az ő történetük? Te milyennek képzeled el a B csoportot az Útvesztőben töltött idejük alatt?

Anna:

Még szép, hogy érdekelne a történetük. Szerintem legalább annyira izgalmas és érdekes lehetett, mint a fiúké, csak egy kicsit több intrikával, hisz a lányok aztán tudnak kavarni, ha nagyon akarnak. :) Mellesleg egy csapat lány teljesen máshogy áll hozzá a dolgokhoz, mint egy csapat fiú, máshogy alakítják ki a rendet, a hierarchiát, másmilyen kapcsolatok alakulnak ki, tehát teljesen másmilyen a kialakult atmoszféra, a kialakult hangulat. Érdekes lehetett a Harriet és Sonja páros, mint vezető, és hogy miként alakultak a viszonyok, miután Teresa és Aris felbukkantak. Én nagyon örülnék neki, ha James írna egy ilyen könyvet is, bár nem tudom mennyire lenne képes normálisan átadni egy csapat lány cselekedeteit és érzéseit, hogy el is higgyem, hogy az igaz és valós. Ebben a verzióban Teresa lenne a narrátor ugyebár, ami szintén elég érdekes lehetne. Tényleg szívesen elolvasnám ezt a könyvet. :D


Cassie:


Na ez az egyik olyan dolog, aminek nagyon örültem volna, ha James alaposabban kifejt a második könyvben. A Tűzpróbában a lányok csak megjelentek, de igazából nem tudtunk meg sokat róluk és a jelentőségük sem volt nagy. Azt elmondták, hogy hamarabb végeztek az Útvesztő-próbával, mint az „A” csoport (a fiúk), mondjuk ez számomra nem is volt kérdés. A lányok ügyesebbek az ilyen feladatokban fiúk, ezt be kell látnotok. :) Egyébként én hasonlóan képzelem el az ő történetüket is, mint a Thomasékét. Ott volt nekik a „szerelmes pár” Aris és Rachel és biztos vagyok benne, hogy náluk is rend és fegyelem volt. Annyi lehetett más az ő csoportjukban, hogy a végén szerintem nem harc során, hanem ésszel jutottak ki az Útvesztőből.

8 megjegyzés:

  1. Az a "baj", hogy én olvastam a harmadik könyvet is, így már nem rémlik, melyik kötetben volt szó erről (de nem spoiler azért), amikor felkaptam a fejem, mert Thomas valamelyik lányról azt írja, hogy biztosan ő is futár volt a saját csoportjában. Ezzel arra enged következtetni, hogy a másik csapat is ugyanúgy élt, mint ők. Na, én meg ebben nem vagyok biztos. Azért mi csajok másképp vagyunk összerakva. Érzelmesebbek vagyunk, mások a prioritásaink, másképp gondolkodunk. Személy szerint én pont úgy gondolom, hogy egy másik stratégiával működhettek. Ami szintén érdekes, hogy valamelyik kötet utal arra is, hogy a lányok kísérlete néhány nappal a fiúké előtt véget ért és hogy tőlük többen életben maradtak, vagyis ők valamiképp hatékonyabbak és ügyesebbek voltak, mint az A csoport.

    VálaszTörlés
  2. Emlékszem Cassie, hogy a tűzpróbán a csajok direkt mondogatták Thomasnak, hogy ők sokkal több siratót öltek meg kevesebb veszteséggel mint a fiúk. Én valahogy egy félig amazon táborban tudom elképzelni a lányokat, mert valahogy a lányok saját közegben sokkal erélyesebbek tudnak lenni, mint egy kevert csapatban. Ők valószínűleg készülhettek már a siratók elleni csatára, nem úgy mint a fiúk (persze ha ott lettem volna, biztosan lett volna egy katonai részleg akikkel utat törtünk volna :D ).

    VálaszTörlés
  3. Nos nem vagyok oda a zárt helyekért a labirintusokért meg Főleg.
    A Tűzpróba legnagyobb próblémálya hogy meleg van NAGYON de ennek ellenére szerintem a Tűzpróba kőnyebb lenne..
    Nos igen nem csak a meleg a probléma hanem az a sok bugyant is akik zombiként viselkednek, ott van a vàltozó időjárás a halálosnál halálosabb modern tárgyak sétát az éhség na azt nem bírom jól.
    Viszint ezek mellet is ide mennék mert inkább a saját hibámbol halnék meg a bugyantak kőzőtminthogy (én hülye)v eltévedjek az útvesztőben aztán meglátogassam a Siratókat BELÜLRŐL

    VálaszTörlés
  4. Én, mint lány nem sok különbséget tudnék felsorolni, hogy én máshogy cselekedtem volna a fiúktól. De az biztos hogy az együttműködés az nehezebb téma a lányoknál:)

    VálaszTörlés
  5. Én szívesen elolvasnám a B csoport történetét, bár tény és való hogy az A csoport örökké a legjobb számomra, és mivel több helyen is kifejtette az író hogy hasonló a történetük, szerintem jó ez így ahogy van. Nekem valahogy a B csoport tagjai nem voltak túlzottan szimpatikusak.

    VálaszTörlés
  6. Érdekel a másik csoport története. Főleg az a rész amikor Aris-t letámadták.XDD
    Meg ez fura kijelentés/kérdés lesz: Menzesz időszakot, hogy oldották meg? A dobozban kaptak tisztasági dolgokat? Jó tudom hülye és intim dolog, de na..ez milyen már?! Kb 60 lány összezárva évekig és fejlődnek...jézus. Najó, abba hagyom.

    VálaszTörlés
  7. Egyértelműen érdekel mint minden más is ezzel a konyvsorozattal kapcsolatban. 😍😍

    VálaszTörlés