2014. december 17., szerda

Az Útvesztő kihívás: 10. nap



A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

10. nap:  Az elhunyt szereplők közül kit élesztenél fel és kit ölnél meg, ha megtehetnéd?

Anna:

Ezen se kell sokat gondolkoznom. Én Alby-t éleszteném fel, mert szerintem remek vezető volt, és igazán szüksége lenne rá a csapatnak. És az összes VESZETT tudóst ölném meg, mert ők igazán rászolgáltak a halálra.

Cassie:


Senkit nem élesztenék fel, az eddig elhunyt szereplők közül. Mindegyik szereplő halálának megvolt a maga értelme és jelentősége a történet alakulásában. Ha én írnám a harmadik részt biztosan megölném Thomast a könyv végén.

9 megjegyzés:

  1. Nem tudom......Én legszivesebben bemennék a könyvbe és megölném Brendát.Nem vagyok egy elhivatott Teresa-fan, de én megőrültem Brendától.Mivel mindennek van oka, így többiek halálának is volt.

    VálaszTörlés
  2. Én talán Chuckot éleszteném fel.Ő annyira aranyos volt.És Teresát tuti,hogy kinyírnám.Bár a vége miatt Brendát is!:)

    VálaszTörlés
  3. Ez de jó kérdés!! :)
    Feléleszteni szerintem senkit, viszont Brenda-t annyira nem bírom, hogy szívesebben fogadtam volna a Tűzpróbában, hogyha tényleg lelökik a Bergről. Ezen kívül még azokat, akik miatt elterjedt a Kitörés. (azok már biztosan halottak, de na)

    VálaszTörlés
  4. Mindenképp Newtet éleszteném fel, ahogy mondtam, ő egyáltalán nem szolgált rá a halálra, aki halálán még nagyon meglepődtem, az Teresa volt, őt is feléleszteném, és teljes szívvel kinyírnám Brendát.

    VálaszTörlés
  5. Brendát megölném. UTÁLOM! Akit meg felélesztenék az... Newt... Hüpp :'(

    VálaszTörlés
  6. Cassie Thomas-t? Én bele bolondulnék O-O' T-T Nem tudnám filmben megnézni..Dylan miatt.
    SPOILER

    Chuck és Newt lenne akiket felélesztenék. Akit megölnék azt talán Teresa vagy Brenda.

    VálaszTörlés
  7. Brendat kinyirnam az tuti es Chuckot valamint Newtot elesztenem fel.

    VálaszTörlés
  8. Én Newtot éleszteném újra kait meg ölhetnék az a veszetlenne

    VálaszTörlés