2014. november 29., szombat

Az Útvesztő kihívás: 5. nap



A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

5. nap:  Te kivel tartottál volna: maradtál volna Gally-val a Tisztáson vagy elindultál volna Thomassal?

Anna:

Nos, ez egy elgondolkodtató kérdés, és lehet valakit meg fog lepni a válaszom, de én maradtam volna a Tisztáson, mint Gally. Sosem voltam egy kalandkedvelő ember, nem szeretem az új és ismeretlen helyzeteket, nem szeretek ilyenbe kerülni, mindig furán érzem magam, ha új közegbe kerülök. Nehezen illeszkedek be, és nehezen barátkozom össze az új emberekkel, akikkel életem során találkozok. A mottóm: "A járt utat járatlanért el ne hagyj!". Vagyis én inkább maradtam volna a biztonságos Tisztáson, és éltem volna tovább a szabályok szerint, tettem volna a dolgom, minthogy kirohanjak az ismeretlenbe, amiről semmit sem tudok.

Cassie:


Nagyon szeretném azt mondani, hogy hősiesen rohantam volna Thomasékkal a biztos halálba, de az igazság az, hogy szerintem a való világban az emberek nagy részében erősebben dolgozott volna az életösztön, így én sem lettem volna különb. Maradtam volna Gally-ékkal újraépíteni a Tisztást és boldogan éltem volna tovább ott biztonságban. A könyvekben/filmekben jól hangzanak az ilyen nagy hőstettek, de sajnos tudom, hogy én soha nem lennék képes ilyesmire.

15 megjegyzés:

  1. Én mentem volna Thomasékkal. Nem azért, mert az olyan hősies tett lett volna, vagy mert olyan bátor lennék, egyszerűen csak nem bírtam volna ki, hogy ne kapjak válaszokat. Tudni akartam volna, hogy ki, miért és hogyan rakott oda, hogy ki is vagyok/voltam valójában, és hogy mi van odakint. + nem hittem volna, hogy miután a többiek elmentek visszatér majd minden a régi kerékvágásba. Akkor már inkább a biztos halál, mint a bizonytalan.

    VálaszTörlés
  2. Egyértelműen mentem volna Thomas-ékkal. Ha már a kapuk úgysem záródnak, inkább kockáztattam volna az életem kint,minthogy "vártam" volna a Siratókat a Tisztáson. Meg ha már hónapok/évek óta éltem volna a Tisztáson, és nem Futárként dolgoztam volna, konkrétan ujjongtam volna, hogy végre megtudhatom, hogy mi van odakint.

    VálaszTörlés
  3. Én azzal tartottam volna, akivel az ott töltött idő alatt legjobban összebarátkoztam, akár milyen veszélyes is legyen, mert egy barátot nem lehet elhagyni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha nem haverkodtál volna össze se Thomassal sem pedig Gally-val? :D
      Vagy ha a barátoddal ketten lettetek volna (se Thomasékkal, se Gally-ékkal nem barátkoztatok volna) és ő meg tőled várná el, hogy dönts? :)

      Törlés
    2. Akkor valószínűleg Thomas -al tartottam volna, mert így nagyobb esélyünk lett volna a túlélésre. Amúgy sem tetszett az a kikötözzük és feláldozzuk a siratóknak féle dolog. Biztos elleneztem volna.

      Törlés
  4. Én szerintem elmentem volna,de nem hősködésből,hanem azért,mert ha én a Tisztásra kerülnék akkor rövid úton megkattannék a bezártságérzettől.Inkább halnék meg, mint ott éljek még nemtudomhány évig, abban a tudatban, hogy nem tudok semmit és be vagyok zárva.

    VálaszTörlés
  5. Hú, ez a kérdés most nagyon betalált! :) Az eddigi legnehezebb is amúgy...
    Szóval most nem tudok nem párhuzamot vonni a kérdés és saját életem között. Most én is hasonló helyzetben vagyok. Ha mondjuk egy éve kapom a kérdést, azt mondtam volna, hogy maradok. Időközben azonban megváltoztak a dolgok, és az elmúlt pár hónap alapján már mennék az ismeretlenbe. Jó annyira nem az, de valami új lesz, ha összejön :) Nagyon hajt a kalandvágy. Így Thomassal tartanék :) Jó lehet, kipurcannék az első kanyarnál, de úgy mennék :)

    VálaszTörlés
  6. Nos a könyvbeli szenvedésük alapján lehet hogy maradtam volna a tisztáson de a filmben olyan jó képet adtak a lerombolt tisztásról hogy inkább mennékTomassal

    VálaszTörlés
  7. Bizonyára mentem volta Thomassal, pontosabban Newttal mert a személyisége megnyugtató és bizalmat adó. Ő jobb mint Gally

    VálaszTörlés
  8. Minden esetben Thomasékkal tartanék, hiszen ott van Newt és Minho akikre teljes nyugalommal rábíznám magam, és mivel a kapuk nyitva maradtak egész biztosan jöttek volna a Siratók és meghalnék. Bár kétség kívül imádom Gallyt, mégis nem értek azzal egyet hogy a Tisztáson maradjak, bár tudom hogy a döntése a VESZETT miatt volt, hiszen irányítják. Az Útvesztőben meg marad remény a túlélésre, és ha meg is halok, tudom hogy jól döntöttem, mert én igenis megpróbáltam kijutni és nem maradtam tétlenül. Harcoltam a halálig. Amúgysem bírtam volna ki hogy ne kapjak válaszokat.

    VálaszTörlés
  9. Thomas. De ha nem lány lettem volna meghaltam volna :D

    VálaszTörlés
  10. Én mentem volna Thomassal mert Minho is ment vele <3 és nem akartam megbolondulni a tisztáson

    VálaszTörlés
  11. 1. napon leírtam, hogy nem lehetnék Futár, de ennek ellenére Thomas-sal tartanék az Útvesztőbe. Newt is megtette a fájós lábával. Én miért nyafogjak akkor?

    VálaszTörlés
  12. Egyértelműen Thomassal tartottam volna. Ki nem állhatom a bezartsagot es azt leszámítva hogy a Tisztas mekkora még így is klausztrofobiam lett volna. Valamint egy idő után meguntam volna az ottletet.

    VálaszTörlés
  13. Én mentem volna tomasal az útvesztőbe a kíváncsiság mindent legyőz

    VálaszTörlés