2014. szeptember 20., szombat

Egy kis esti humor

Na ez a kép tegnap este jött velem szembe tumblrön és olyan hangosan elnevettem magam rajta, hogy szerintem még a szomszéd szobában is meghallották. :D Aztán lenyugodtam és magamra ismertem benne, végül pedig rájöttem, hogy akárki is csinálta a képet, annak igaza volt. Ezt megérdemeltem. :)
3 napja vagy itt, én már 3 éve!


Egy másik twitter gyöngyszem, amin annyira nevettem, hogy a könnyem is kifolyt.



Ezen az MTV-s Dylan interjún olyan jót nevettem. :D A videóban arról kérdezik Dylant, hogy hogyan érzi magát és mit gondol arról, hogy "versengenie" kell a női főhősökkel, mint Katniss vagy Tris? Dylan azt feleli, hogy Katniss szétrúgná a seg*ét, és megjegyzi, hogy furcsa, amikor az emberek arról kérdezik, hogy milyen érzés férfi-vezetőnek lenni, mert szerinte sokkal menőbb egy női vezető. Azt is hozzáteszi hogy tetszik neki a mostani "trend", hogy nők a vezetők. Végül azzal zárja a monológját, hogy nem érzi jól magát attól... hogy fiú. :DD Majd "kiájul" a székről. :D (ezután még hozzáteszi, hogy amikor kamerába beszél, abból később mindig gifek készülnek :D)


Get More: Music News

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése