2014. augusztus 13., szerda

Featurette videó Az Útvesztő filmhez!

Ismét szép napra ébredtem, mert amikor felnéztem twitterre, ez a videó fogadott. Kaptunk egy 1:51 másodperces (!!!) featurette videót a filmehez, amiben megszólal Dylan, Will, Wes, Kaya, Ki Hong és Thomas is! (utóbbi kettő azért van kiemelve, mert csodaszámba megy, ha őket is szerepeltetik)

A videó címe: 'Meet The Gladers'  és néhány új jelenetet is felfedezhettek benne. :)

Tesóm ígérte, hogy majd készít hozzá feliratot, de addig is itt van nektek a videó és az én fordításom alatt olvasható.


Zart: Hé, van egy Futárunk!
[Thomas elesik]
Dylan: Dylan O'Brien vagyok és én játszom Thomast.
Will: Will Poulter a nevem, én formálom meg Gally karakterét.
Kaya: Kaya Scodelario, Teresát játszom.
Ki Hong: A nevem Ki Hong Lee és én játszom Minho szerepét.
Thomas (karakter): Emlékszem a nevemre! Thomas vagyok!
Alby: Thomas!
Wes: Nem tudom elmondani, hogy mennyire szerencsés vagyok ezekkel a srácokkal.
Dylan: Mindannyian jól kijövünk egymással és ezért minden nap hálásnak vagyunk. 
Will: Mind nagyon jó barátok vagyunk.
Thomas (karakter): Mi ez a hely?
Alby: Hadd mutassam meg.
Ki Hong: Nem hiszem, hogy a többi filmben ilyen lehetőség adódik, hogy közel kerülj a színészekhez, mint amilyen lehetőségünk nekünk volt.
Kaya: Együtt kempingeztünk, ebédeltünk, filmes estéket tartottunk, igazi család lettünk.
Thomas (színész): Olyanok vagyunk, mint a testvérek. Nagyon különböző a stílusunk és a személyiségünk, de jól kijövünk egymással.
Newt: Ez egy lány.
Kaya: Nagyon ideges voltam, amikor a fiúkkal találkoztam, de elképesztően aranyosak voltak. Eddig nem volt egy testvérem sem, most 12 bátyót kaptam.
Chuck: A lányok fantasztikusak.
Teresa: Hagyjatok békén! 
Newt: Azt hiszem nem szeret minket.
Teresa: Mit akartok tőlem?
Wes: A stáb tagok örök életre barátok maradnak. Úgy érzem megütöttem a Jackpotot. Remek munkát végeznek. Ez az élmény meg marad nekik örök életükre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése