2014. július 21., hétfő

Rajongói filmposzter mustra


Még mindig nincs semmi új anyag, így gondoltam nosztalgiázzunk egy kicsit. Összeszedtem néhány még a filmhez készült hivatalos poszter megjelenése előtti rajongók által készített filmes posztert, azok közül is a legjobbakat.

Ilyen fanmade filmes poszterek készültek korábban. (Ezeket mind rajongók készítették.)





Ez talán a legismertebb rajongói poszter, ami még tévesen sok filmes oldalon fent is van. Tényleg jól sikerült, de ne feledjük ez nem a hivatalos filmes poszter! :)


Mert ugyebár pontosan tudjuk, hogy ez lett a hivatalos filmes poszter.


Én imádom a posztert, amit kaptunk. Egyszerű, minimalista, kiemeli a lényeget, rejtélyes és figyelemfelkeltő. Külön örülök annak, hogy nincsenek rajta emberek, mármint hogy nincsenek rajta nagy pofaképek. Csak az útvesztő és két kicsit futó alak a bejáratnál. Akárki alkotta is meg, hálás köszönet érte. :)

Nektek melyik poszter tetszik a legjobban? Esetleg tudtok még mutatni remek rajongói posztereket?

2 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik a hivatalos poszter, igazán eltalálták :) Nagyon bejön még a 3.kép is , bár én azt inkább a kövi könyvhöz (filmhez?) tudnám elképzelni :) A 4. se rossz , bár szerintem nem emeli ki a könyv lényegét de ettől függetlenül egy olyan embernek aki nem olvasta a könyvet figyelem felkelthető lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az első inkább menne el könyvborítónak, egy filmhez nem elég figyelemfelkeltő.
      A 2. és az 5. nekem agyonszerkesztetnek tűnik, nem tetszenek.
      A 3. valóban a későbbik filmekhez passzolna és nekem a 4. tetszik a legjobban a fan-made-ek közül.
      De természetesen a végleges, hivatalos a legszebb. :))

      Törlés