2014. július 25., péntek

Az Útvesztő panel látogatói rövid kiegészítő képregényt kapnak a Comic-Conon


Tegnap kezdődött el San Diego-ban az idei Comic-Con, amin ugyebár jelen lesz Az Útvesztő film stábja is. Ma lesz Az Útvesztő panel, amit reméljük minél hamarabb felraknak a youtube-ra, és akkor mis is megnézhetjük, de ezen kívül számos interjú, kép, információ, vagyis rengeteg újdonság várható. (Vagyis ebben bízunk, mert igazán beindulhatna az élet a film körül.)

Első érdekességként hozom nektek a Comic-Conról, hogy akik részt vesznek a panelen, azok ingyen kapnak majd egy a filmhez íródott rövid kis képregényt. A képregény központi figurája Alby, és a film eseményei előtt három évvel játszódik a kis történet. (Az ilyen kis apróságok miatt éri meg nagyon elmenni a Comic-Conra többek között. És azt se felejtsük el, hogy néhány szerencsés rajongónak le is vetítik majd a filmet elvileg ma este.)

A lényeg, hogy erről a bizonyos képregényről kaptunk néhány képet. Elsőnek a borító, utána pedig egy 2 oldalas részlet látható belőle.




A "továbbra" kattintva a rövid kis angol szöveg fordítását olvashatjátok el.:)



Alby szövege a képregényben:
1. oldal:
Elég meleged van? Fura, igaz? Az, hogy sosem tűnik hidegebbnek vagy melegebbnek az idő. Minden éjszaka ugyanolyan. Gondolkoztál már azon, hogy mindez valós-e?
Hetekbe telt mire észrevettem mindezt, azelőtt az időjárás volt az utolsó, amire gondoltam. Az első napok voltak a legnehezebbek. Szerencsés vagy, hogy volt valaki, aki téged üdvözölhetett. Nálam nem így történt, csakis egyedül voltam ezen a helyen majdnem egy hónapig. Egy idő után az egész valamiféle büntetésnek tűnt a számomra. A legrosszabb nem is az, hogy nem emlékszünk rá, miért büntettek meg. Hanem az, hogy semmire sem emlékezünk. A nevünkre, bizonyos szavakra, készségekre, alap dolgokra - ettől máris tudjuk, hogy valami hiányzik.
2. oldal:
Megmentetted az életemet, ezt tudtad? Mielőtt megjelentél volna, már elegem lett ebből. Látod azt a fát? Ott akartam csinálni. Felmásztam az egyik ágra és megkötöttem a kötelet. Ugrani akartam, és nem is féltem. Semmitől sem féltem. Bárhova is kerültem volna utána, nem lehet rosszabb, mint ez a hely.
Aztán meghallottam... azt a hangot. Ugyanazt a hangot, amit a saját érkezésemkor hallottam. Lemásztam a fáról és akkor ott voltál te... izzadságban úszva. Még a nevedre sem emlékeztél. Úgy gondoltam ezzel akarta valaki a tudtomra adni, hogy tartsak ki. Csak még egy kicsit. Úgy éreztem második esélyt kaptam.
Sajnálom, George. Sosem szabadott volna kiengednem téged a falakon túlra. De te csak látni szeretted volna, hogy mi van odakint...

Megjegyzés: A mini képregény története tehát az első könyv eseményei előtt 3 évvel játszódik, vagyis a kezdetekkor. Tudjuk, hogy Alby és George voltak az első két fiú a Tisztáson, és hát látjuk, hogy mi történik majd szegény George-al. :(

Forrás

2 megjegyzés:

  1. Az ő neve volt azon a képen amit már régebben raktatok fel, amin meg fejtettük hogy egy temető, nem ? :))

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, igen! Nagyon ügyes a magyar fandom. :)))
    Jaj, olyan jó ez a képregény, remélem a többi oldala is felkerül majd. Nekem is kell egy példány. *.*

    VálaszTörlés